عسل و دیگر تقویت کننده های جنسی طبیعی
عسل طبیعی شاهوار
بزرگترین پایگاه اینترنتی فروش عسل طبیعی در ایران
تعداد بازدید این مطلب : بازدید

تقویت کننده های جنسی طبیعی

 

 

عسل :

رسیدیم به یکی از شگفتیهای طبیعت . ماده‌ای که حاصل فرایندی ساده بر روی شهد گلها در بدن زنبور عسل است . انسان با وجود پیشرفت غیر قابل انکار تکنولوژی هنوز نتوانسته است عسل مصنوعی بسازد. عسل با داشتن انواع ویتامینهای گروه ب می‌تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهشها نشان داده‌اند که ماده‌ای حاوی عنصر بور در عسل وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهد.

 

سیب
خوردن سیب در طول روز با از بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین کلسترول شما را پایین می آورد.
مارچوبه
این گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

 

کرفس
این گیاه باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .

 

سیر
بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.

 

کنگرفرنگی یا آرتیشو
یکی از گیاهان موثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است.بدون شک کنگرفرنگی یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص محرک جنسی را دارد.اگر چه دلیل علمی برای اثبات این خاصیت کنگر وجود ندارد اما این ماده‌ی غذایی برای تقویت قوای جنسی افراد بسیار موثر است.

 

هل
یکی دیگر از مواد غذایی موثر در تقویت جنسی هل است.هل، این دانه‌های خوشبو و معطر تقویت کننده و تسکین دهنده است. هل همانند ادویه‌هایی مثل کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز جریان خون را تحریک و بیشتر می‌کند و برای همین انرژی جنسی شما را بالا می‌برد.

 

بادام
از دوره‌ی باستان این اعتقاد وجود دارد که بادام میل جنسی را افزایش می‌دهد. در سال ۲۰۰۷، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می‌برند پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه‌های کامل و روغن زیتون بهبود یافته است.

 

زنجبیل
زنجبیل نیز یکی از مواد غذایی مفید در تقویت جنسی است.در طب سنتی چینی زنجبیل را به عنوان ماده‌ی غذایی «یانگ» توصیه می‌کنند. یعنی ماده‌ی غذایی که باعث گرمی می‌شود. برای همین زنجبیل میل و قوای جنسی را بالا برده و در شرایط مطلوب نگه می‌دارد. نامی که چینی‌ها به زنجبیل داده‌اند به معنی «مردی و چیزی است که دارای نیروی جسمی و جنسی مردانه» است. پس جای تعجب نیست که زنجبیل در بین خوراکی‌های تقویت کننده‌ی قوای جنسی قرار بگیرد.

 

زنجبیل ، ادویه ای است که در بسیاری از نسخه های قدیمی ، برای افزایش نیروی جنسی موثر است. طبیعت گرم این گیاه ، باعث شده ، در برطرف کردن سردیِ مزاج تاثیرگذار باشد.

 

زنجبیل ، سرعت جریان خون را به شکل چشمگیری افزایش می دهد. خوردن زنجبیل ، برای تقویت حافظه و تقویت نیروی جنسی و تسکین درد عضلات مفید است. پودر آن را می توان ، همراه غذا یا عسل مخلوط کرد. از روغن ماساژ زنجبیل نیز می توان ، به صورت استعمال خارجی ، برای تحریک نیروی جنسی استفاده کرد.

 

گیاه مریم گلی
یکی دیگر از گیاهان موثر در تقویت جنسی گیاه مریم گلی است.مریم گلی سرشار از هورمون‌هایی است که قوای جنسی زنانه را تقویت می‌کند به خاطر این که این هورمون‌ها عملکردی مثل هورمون استروژن دارند. این گیاه برای زنانی که با سردمزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند درمان فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود

 

 

 

آب انار:

 

یکی از مواد غذایی مفید در تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آب انار است.بر اساس پژوهشهای انجام شده ، میزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است .

 

برای رسیدن به میزان مطلوب ، باید روزانه یک لیوان آب انار طبیعی نوشید . این نوشیدنی در فصل پاییز براحتی در دسترس است اما در دیگر فصلها می‌توان از رب انار استفاده کرد. شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید . هرگز از آب انار غافل نشوید.

 

سالاد میگو :

 

میگو سرشار از عنصر روی است و سبزیجات برگ پهن مثل کاهو مقدار زیادی اسید فولیک دارند. گوجه فرنگی و لیمو ترش با مقادیر بالای ویتامین ث و روغن زیتون با ویتامین ای مکمل مناسبی برای این سالاد هستند. این سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می‌دهدو سبب افزایش قوای جنسی می شود. از همین جا به آقایان توصیه می‌کنم خسیس بازی را کنار بگذارند و با مصرف حداقل هفته‌ای یکبار از این سالاد هم قوای جنسی خود را تقویت کنند و هم بقیه اعضای خانواده را با این دسر خوشمزه به شعف آورند .

 

سوپ جو :

 

جو باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان می‌شود . اشتباه نکنید ؛ این افزایش هورمون در مردان اتفاق می‌افتد و در خانمها هیچگونه تاثیر هورمونی ندارد. هورمون تستوسترون برای افزایش میل جنسی لازم است . این سوپ اگر با برخی سبزیجات معطر بخصوص نعنا و ترخون تهیه شده باشد بسیار مقوی‌تر خواهد شد .

 

اسفناج :

 

آیا کارتون ملوان زبل را دیده‌اید؟ در مردان می‌توان چنین اثری را ( البته کمی خفیف‌تر ) دید . این سبزی سرشار از منیزیوم است که باعث گشاد شدن رگهای خونی می‌شود. به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی قدرت لازم برای نعوذ را تامین می‌کند .

 

لیمو ترش :

 

این میوه خوش عطر و طعم ، با تامین ویتامین ث کافی ، تاثیر بسزایی بر تولید و تحرک سلولهای اسپرم دارد. به این ترتیب کیسه منی در مدت زمان کوتاهتری پر شده و میل جنسی را افزایش می‌دهد .

 

زغال اخته :

 

این میوه ترش و خوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می‌شود.در نتیجه احتمال رسوب این چربی در رگها کاهش می‌یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود.

 

علاوه بر این اثر طولانی مدت ، تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون دارد که بعضی از متخصصین تغذیه از آن بعنوان ویاگرای طبیعی نام برده‌اند .

 

 انگور

 

بی شک ، انگور یکی از مفیدترین میوه هاست. انگور ، از مواد معدنی و انرژی سرشار است. انگور حرارت بدن را تامین می کند و از نظر تولید حرارت ، هر کیلو انگور معادل دوکیلوگرم گوشت است.

 

انگور ، به علت داشتن آهن و منگنز و منیزیم ، برای خون مفید بوده و داروی کم خونی است.

 

علاوه بر موارد یاد شده ، دارای فسفر و کلسیم بسیار و ویتامین های A و B است ؛ از این رو ، ضعف عمومی بدن را برطرف می کند. در تقویت نیروی جنسی تاثیری مطلوب خواهد داشت و مصرف آن برای همه افراد به جز مبتلایان به مرض قند مفید است.

 

بهتر است ، انگور را در صبح ، ناشتا میل کنید ؛ زیرا ، جذب ویتامین ها در معده ی خالی ، بهتر صورت می پذیرد.

 

برای برخوردار شدن از خوّاص این میوه ی مفید ، در تمام فصول ، شیره ی انگور ، یک خوراک خوب و مفید است که می توان آن را به تنهایی یا به صورت مخلوط کرده ، میل نمود که در این صورت انرژی روز افزون ، بر نیروی جنسی خواهد داشت.

 

 انجیر

 

انجیر که از آن در قرآن یاد شده و خداوند ، به آن سوگند یاد کرده ، میوه ای مغذی و پرکالری است. این میوه ، از ویتامین هایو B سرشار است و آهن ، پتاسیم و کلسیم بسیار غنی دارد.

 

انجیر ، به درمان کم خونی کمک می کند و به دلیل دارا بودن مواد معدنی فراوان ، اختلالات منی را بر طرف میکند. این میوه ، نیروی جنسی را نیز زیاد می کند.

 

از پیامبر اکرم(ص) روایت شده است که : « انجیر تازه و خشک بخورید که نیروی آمیزش را زیاد می کند و …»

 

انجیر ، برای افرادی که بنیه ای ضعیف دارند ، بسیار سودمند است. انجیر را می توان به صورت تازه یا خشک مصرف نمود. همچنین ، می توان ، به صورت مربا ، کمپوت ، شربت و پرورده ی انجیرخشک در عسل میل نمود. 

 

 موز

 

موز ، دارای آهن ، فسفر ، منیزیم ، پتاسیم و روی بسیار و ویتامین C ، A و B و هشتاد درصد قند است.

 

مواد قندی موجود در موز ، به سرعت جذب می شود ؛ می توان ، از آن ، به عنوان یک منبع تامین انرژی بدن استفاده کرد.

 

موز ، به علت دارا بودن مواد فوق ، شهوت را تحریک می کند ؛ اما نباید ، در مصرف آن زیاده روی شود. هنگام استفاده از موز باید صبر کنید تا خوب برسد ؛ زیرا ، خوردن میوه ی نارس موز ، زیان آور است.

 

موز ، میوه ای خون ساز است و افراد ضعیف را چاق می کند ، اما خوردن آن به افراد مبتلا به یبوست و مرض قند توصیه نمی شود.

 

 انبه

 

انبه ، یکی از میوه های گرمسیری است که از ویتامین های A و C. میوه ای پرکالری و انرژی زا است ؛هم ، روی درخت می رسد و هم ، در سبد ، ولی انبه ای که روی درخت می رسد ، مفیدتر است ؛ اگرچه ، انبه ای که در سبد رسیده باشد ، شیرین تر است.

 

این میوه ، به علت داشتن مواد آلی و معدنی و ویتامین های مفید ، در افزایش میل جنسی و میزان منی ، بسیار مفید است. همچنین ، در افزایش وزن افراد لاغر و ضعیف نقش مهم ایفا می کند. از آن جا که قند موجود در انبه ، با پروتئین موجود در شیر تکمیل می شود ، بهتر است ، آن را به همراه شیر مصرف کنید. البته ، مصرف انبه ، برای افراد گرم مزاج ، ضرر دارد و در هر صورت ، خوردن آن با شکم خالی توصیه نمی شود ؛ زیرا ، نفخ تولید می کند. مواظب باشید در خوردن آن زیاده روی نکنید.

 

 زردک

 

زردک ، هویج است به رنگ زرد.

 

این میوه ، از ویتامین های D و A سرشار بوده و دارای فسفر و آهن است. زردک ، نور چشم را زیاد می کند. همچنین ، این میوه ، تعداد نطفه را ازدیاد می بخشد. خوردن آن برای افراد مبتلا به کم خونی ، مرض قند ، چربی خون و صفرای مزاج توصیه می شود.

 

مادرانی که می خواهند ، شیرشان زیاد شود ، از زردک استفاده کنند.

 

اگر می خواهید ، خون کهنه ی بدن شما ، جای خود را به خون تازه بدهد ، زردک بخورید.

 

 نخود

 

نخود ، دارای پروتئین ، چربی ، کلسیم ، آهن ، فسفر و ویتامین هایA و B1 و B2 و C است و به همین دلیل ، یکی از مواد مقوی و انرژی زا به شمار می آید.

 

نخود پخته ، برای بدن و خون سازی و افزایش میل جنسی بسیار مطلوب است. همچنین ، نخود پخته ، چنانچه ، با قدری نمک خورده شود ، برای درد سینه مفید است.

 

اگر آب نخود ، با سیر گرم نوشیده شود ؛ برای گرفتگی صدا مفید خواهد بود. جهت تقویت میل جنسی می توان ، نخود را در آب خیساند و به صورت خام میل نمود. آب نخود خیسانده شده نیز ، به همراه عسل ، برای تقویت نیروی جنسی شربتی مناسب ، به شمار می آید.

 

 باقلا

 

باقلا ، دارای فسفر ، کلسیم ، آهن ، فسفر و ویتامین های A ، B و C واز غذاهای معروف مصریان است و یکی از خوراکی های مقوی و خون ساز به شمار می آید ؛ به شرط آن که در خوردن آن زیاده روی نشود.

 

در روایات نیز ، به خوردن باقلا ، برای محکم شدن استخوان ها توصیه شده است. باقلا ، در افزایش میل جنسی نقشی موثر داشته ، مصرف آن برای تقویت بدن و برطرف شدن لاغری مفید است. از این خوراکی مفید ، می توان ، به همراه ادویه گرم و گلبه ، خوراکی خوشمزه تهیه و میل نمود.

 

 

 

 

 

دانه ها

 

تخم کرفس ، تخم هویج یا زردک ، تخم کلم ، تخک پونه ، تخم ترب ، تخم خربزه ، تخم کنجد و دانه بادرنجبویه ، محرّک و مقوّی قوای جنسی هستند

 

گوشت کبابی

 

پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می برد. دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط جنسی را بالا می برد.استیک همچنین از روی سرشار است، روی یک ماده معدنی است که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به نام پرولاکتین بالا می برد و با تحریک مداخله می کند و بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) کمک میکند درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می کند. یک ماده ای که از گردش خون آلت تناسلی جلوگیری کرده و توان جنسی مردانه را کاهش می دهد.

خرما

 

درخت خرما خواص بیشماری دارد و می توان گفت که از تمام قسمتهای این درخت می توان استفاده کرد و یک ضرب المثل عربی می گوید که خواص درخت خرما به اندازه روزهای سال است.از برگ و شاخه درخت خرما سبد و فرش تهیه می کنند . از هسته آن نان و از میوه خرما شراب حلال و عسل . همانطور که می دانیم خرما تنها میوه ایست که در صحرا وجود دارد و طبیعت این درخت را به مردم صحرا داده است که تمام احتیاجات خود را از آن رفع می کنند . مردم صحرا هسته درخت خرما را درآورده و ازآرد آن نان می پزند و یا حتی این را در آب برای چند روز خیس کرده و معتقدند که این غذا از گندم و جو مقوی تر است . اعراب از قدیم اعتقاد داشتند که خرما انرژی خورشید را گرفته و در خود ذخیره می کنند و این انرژی با خوردن خرما به بدن آنها منتقل می شود . اعراب از خرمای کال نیز استفاده می کنند و معتقدند که اثرات درمانی بسیاری دارد من جمله خرمای سبز تقویت کننده اعمال جنسی و انرژی زای می باشد . حتی هسته خرمای سبز را نیز دم کرده و پمادی از آن تهیه می کنند که برای زخمهای آلات تناسلی بکار می رود .
اثر دیگر معجزه آسای هسته خرما از بین بردن تورم پلک های چشم است برای این منظور پمادی از هسته خرما درست کرده و آنرا روی چشم می گذارند این پماد برای رشد مژه های چشم نیز بهترین دارو است .زندگی پرمشغله و ناراحتی های روانی که میل جنسی را در بعضی از اشخاص از بین می برد بهترین علاجش خوردن مداو م خرما است که میل جنسی را به این اشخاص باز می گرداند . در زمانهای قدیم همواره خرما را برای قدرت و انرژی بکار می برده اند و هنوز بهترین میوه برای بازیافتن انرژی و قدرت جوانی است .گلهای درخت خرما نیز خاصیت دارویی دارند . طعم گلهای درخت خرما تلخ است و اثر مسهلی درد
.
مضرات : مواظب باشید در خوردن آن افراط نکنید زیرا دارای قند زیادی است . در این صورت آنهایی که لوزالمعده حساس دارند و یا آنهایی که بیماری قند درخود وحتی خانواده آنها وجود دارد باید کمتر از این میوه استفاده کنند.


خرید عسل طبیعی 09359614048 فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط سعدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 1735
بازدید کل : 68418
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

شمارنده

فروش عسل طبیعی شاهوار به همراه برگه آزمایش